Mobile menu

Turizm Sektörüne Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Arttırılması Eğitimleri 21-25 Nisan 2016

Turizm Sektöründe Hizmet Kalitesinin Arttırılması Eğitimlerimiz Mevlana Kalkınma Ajansı Teknik Desteği gerçekleştirilecektir.

1- Turizmde toplam kalite yönetiminin önemi- kurumsal ve bireysel imajın hizmet alanları üzerinde etkisi-bireysel kalite-imaj yönetimi-hizmette kalitenin sağlanması (1 gün) 21.04.2016

2- Turizmi canlandırmada yöneticilerin-çalışanların rolü/ Yöneticilerin çalışanlar ile etkileşimleri ve hizmete etkisi ve Bireysel-Kurumsal-Mekansal hijyen koşullarının turizmle ilişkisi-Turistleri doğrudan etkileyen iç ve dış mekan hijyen koşulları (1 gün) 22.04.2016

3-Marka olma yolunda yönet...im becerileri ve Hizmette inovasyon-Yaratıcılık (1 gün) 23.04.2016

4-Müşteri-İşletme Çalışanı Yaklaşımları ve Müşteri Memnuniyetinin Sağlanması / Müşteri İlişkileri Yönetimi (1 gün) 25.04.2016

Eğitimleri gerçekleştirilecektir. Eğitimler Sahipata Termal Otel Toplantı Salonunda Yapılacaktır.(Not: Odamız toplantı salonunda Kosgeb Uygulamalı Girişimcilik Eğitimleri devam ettiği için Sahipata otelde yapılacaktır.)

Eğitimler yukarıda belirtilen günlerde 13:00 - 19:00 saatleri arasındadır.Katılmak İsteyen Üyelerimiz Odamızın 881 6138 nolu telefonundan kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Eğitmen : Yrd.Doç.Dr.Fahrettin Atıl BİLGE

Kontenjanımız sınırlıdır.

Tüm üyelerimize duyurulur.

       

Web Tasarım DAIO